Najczęściej zadawane pytania

Jakie są koszty dostawy

Aby sprawdzić, jaki będzie koszt dostawy Twojego zamówienia wprowadź wszystkie produkty do koszyka a następnie wybierz formę dostawy i płatności - zobaczysz wtedy dokładnie policzone koszty transportu wybranych przez Ciebie produktów.

Czy moja przesyłka dotrze bezpiecznie?

Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości.
Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami, abyśmy mogli odnotować zdarzenie. Niestety przed uiszczeniem zapłaty oraz pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przed potwierdzeniem odbioru, warto jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki, upewniając się czy doszła w stanie nienaruszonym. W sytuacji gdyby kurier odmówił, należy go poinformować, iż w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu uszkodzenia. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Czy ceny na stronie są cenami brutto?

Wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych dopracyiogrodu.pl są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
Wiążącą dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

Czy mogę zamówić większą ilość towarów?

Sklep dopracyiogrodu.pl jest platformą handlu detalicznego i dlatego mamy możliwość realizacji zamówień na pojedyncze sztuki asortymentu. W przypadku chęci zamówienia większej ilości wybranego asortymentu należy wysłać zgłoszenie poprzez e-mail o chęci zamówienia większej ilości produktów na adres dopracyiogrodu@gmail.com lub telefonicznie 502-325-906.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy paragon. Fakturę VAT wystawiamy na życzenie klienta według danych podanych w zamówieniu w tym celu prosimy o kontakt e-mail dopracyiogrodu.pl.

Wymagania techniczne zapewniające bezproblemowe działanie strony

Sklep dopracyiogrodu.pl nie wymaga specjalistycznego oprogramowania do poprawnego składania zamówień. Jedyne wymagania techniczne niezbędne do poprawnego działania strony internetowej to dowolna standardowa przeglądarka stron internetowych np. taka jak: Mozilla / Firefox / Internet Explorer lub inna oparta na Mozilli z obsługą JavaScript.

 

Czekamy na Państwa pytania, sugestie i propozycje współpracy e-mail: dopracyiogrodu.pl lub tel.: 502-325-906